jueves, 3 de marzo de 2016

Dia de cupcakes

Hola sóc la Rashell aquell dia vam fer cupcakes i no ens van quedar tan perfectes Que si no era que s'enganxava o si no que li vam posar molt de fondant va ser una mica de embolic però al final van quedar molt bons, els vam decorar per posar-los més bonics no ho vaig fer jo sola també ho va fer la Joyce i la seva germanami m'agrada moltíssim cuinar sobretot fer pastissos o coses de pastisseria com fer postres o algú així.

Després quan vam acabar em tenien una sorpresa em van regalar un joc que em va agradar molt que es com twister que es posava a terra i tiraves uns daus que et marcava que tenies que moure si el peu o el braç i l'altre dau era pel color que tenies que posar m'ho vaig passar molt bé fent les dues coses i em vaig divertir molt.



No hay comentarios:

Publicar un comentario